17 de septiembre de 2022

ESPECTACULO YA PASADO

La Fallera Calavera

A partir del joc de cartes La Fallera Calavera

A partir del conegut joc de cartes La Fallera Calavera d'Enric Aguilar, arriba la versió teatral d'esta història tan tètrica com divertida. Una recreació de la divertida i èpica trajectòria d'una fallera que, sense saber ben bé per què, l'any 2070 retorna a la vida la Nit de Tots Sants i es veu obligada a jugar al joc que duu el seu nom per tal de reclamar venjança i que el seu esperit puga estar en pau per sempre.

Acompanyada de la Reina de les Festes de Castelló i la Bellea del Foc buscarà la forma d'arribar a Benidorm, on el poder malvat s'ha instaurat i no deixa cabuda ni a la diversitat ni a la lliure propagació de les festes populars, i que a més ha instaurat el xoriç com a nou ingredient per preparar la paella... És a dir, ara l'arròs amb coses es la recepta oficial.

Jaume I, el Capità Moro d'Alcoi, Monleon i l'ajuda del públic serà vital per tal que estes heroïnes i representants de les festes més emblemàtiques de la nostra festa puguen arribar a bon port i aconseguir el seu objectiu.

Una obra divertida, desbaratada i que, a més, ens permet fomentar el nostre característic esperit d'autocrítica, així com una revisió dels nostres valors culturals i festius que ens identifiquen com a poble i ens fan ser el que som.

Precios

Patio y palcos de patio 14
+Gastos de gestión: 2€ taquilla y 2€ online

Al comprar las entradas online el precio que aparecerá será el precio final, incluidos los gastos de gestión y aplicado el descuento de la promoción vigente en el momento para cada función. Compruebe todos sus datos antes de finalizar la compra, pues no podremos hacer cambios ni devoluciones una vez realizada la misma.

Otras propuestas del Olympia:
El humor de mi vida

El humor de mi vida

Burro

Burro

La colección

La colección

Dani Rovira. Vale la pena

Dani Rovira. Vale la pena

  Calle de San Vicente Mártir, 44, 46002, Valencia      
  +34 963 51 73 15
Olympia Metropolitana S.A ha sido beneficiario del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es mejorar el uso y la calidad de las tecnologías de la información y de las comunicaciones y el acceso a las mismas y gracias al que ha desarrollado los proyectos de "Auditoría Técnica de Seguridad" y "Análisis de Vulnerabilidades.", para la mejora de competitividad y productividad de la empresa. A partir del 1 de diciembre de 2022. Para ello ha contado con el apoyo del programa Ciberseguridad de la Cámara de Comercio de Valencia. Una manera de hacer Europa
Ayudas Ayudas Ayudas Ayudas Ayudas
Proyecto financiado por el INAEM, Ministerio de Cultura y Deporte Ayudas
Financiado por la Unión Europea-Next Generation EU Ayudas Ayudas